رضایت 94 درصدی مردم از خدمات پست؛ گامی به سوی اعتماد كامل

رضایت 94 درصدی مردم از خدمات پست؛ گامی به سوی اعتماد كامل

محمد هادی، مدیركل پست استان تهران، در گفت‌وگو با رادیو تهران از اقدامات هوشمندسازی، نوسازی ناوگان و ارتقای رضایت مردم سخن گفت و اظهار داشت: این اقدامات، رضایت 94 درصدی تهرانی‌ها از خدمات پست را در پی داشته است.

2 روز پیش
پُست؛ سكوی توسعه تجارت الكترونیك یا اقتصاد دیجیتال است+فایل صوتی

پُست؛ سكوی توسعه تجارت الكترونیك یا اقتصاد دیجیتال است+فایل صوتی

رمضانعلی سبحانی فر گفت: در راستای توسعه تجارت الكترونیك تعداد زیادی از فروشگاه‌ها و شركت‌ها و كارخانجات تولیدی وب سرویس‌هایی را از شركت پُست دریافت كرده‌اند و با این روش كسب و كار خود را رونق داده‌اند.

4 سال پیش
مدیرعامل شركت ملی پُست: ارسال بیش از 1 میلیون جلد كتاب به 850 هزار آدرس در نمایشگاه مجازی كتاب

مدیرعامل شركت ملی پُست: ارسال بیش از 1 میلیون جلد كتاب به 850 هزار آدرس در نمایشگاه مجازی كتاب

رمضانعلی سبحانی فر معاون وزیر ارتباطات با تاكید برنقش پُست در ترویج علم و برگزاری نمایشگاه مجازی كتاب در سال گذشته گفت: در نمایشگاه مجازی كتاب در بهمن ماه سال گذشته 1 میلیون و 200 جلد كتاب به 850 هزار آدرس توسط پُست ارسال شد.

4 سال پیش
 پست های نوستالژی را از رادیو تهران بشنوید

پست های نوستالژی را از رادیو تهران بشنوید

رادیو تهران امروز در برنامه «تهران من» به روز جهانی پست و نوستالژی پست اختصاص پیدا یافته است.

7 سال پیش